lowongan kerja
Anda Membutuhkan Pegawai, Karyawan, Pekerja
Ketik Permintaan dan Persyaratan
yang anda inginkan Kepada Kami
Langsung ketik di Iklan Baris Lowongan
Pasang Iklan Gratis Langsung Muncul di Web cari-pegawai
Dicari Karyawan hub segera - - - - >> Lowongan kerja Cs and Marketing
..<< Cari Pekerja >>..

Monday, September 24, 2012

Lowongan: AE, Creative Team, Event Crew & Telemarketing- URGENTLY NEEDED

Judul*: AE, Creative Team, Event Crew & Telemarketing- URGENTLY NEEDED

Info Lowongan*: WHAT ARE WE?
We specialized in organizing events since 2007.

ARE YOU THE ONE?
1. Account Executive (full timer)
- Female, max 35 years old
- min. D3
- good computing skill
- fluent in English
- a team player & hard worker
- able to work in target

What we offer ==> basic salary +
great incentive

2. Creative Team (full timer)
- Male / Female max 30 years old
- min. D3 with min. 1 year experience
- good computing skill
(office & photoshop
- fluent in English
- a team player & hard worker
- good in writing script & creating
concept off air event
- innovative


5. Event Crew (full timer)
- male / female max 27 years old
- min. D3 with min. 1 year experience
- a team player & hard worker

4. Telemarketing (part timer)
- Female max 30 years old
- min. D3 with min. 1 year experience
- able to communicate well
- familiar in IT (general)
- able to persuade & convince people
- good in computing skill (office)

Nama Perusahaan: PT Quantum Ciptakreasi Komunikasi

Alamat / Kota / Negara: JL. Kalibata Utara II no.34, Jakarta

Contak Person: Putik Marlia (Tiwi)

Telp.: 021-79170840

Email: qbicle@quantumkreasi-eo.com

Kode dz58:

No comments:

Relation

Topic Relation Topic Relation
Digg!

Iklan Baris Lowongan
** Untuk Pemberi Kerja
Anda butuh karyawan
Pasang Iklan
buat iklan aja free
Pusat Info Batu Bara
Iklan Baris Lowongan
Komunitas Calon Pegawai

Free

R.Design: Charm Skins